Rare and modern books
Sue Queen
Teneri e soffici
Arnoldo Mondadori Editore, 1988
13.36 €
Libreria della Spada online
(Firenze, Italy)
The correct shipping costs are calculated once the shipping address is entered during order creation. One or more delivery methods are available at the Seller's own discretion: Standard, Express, Economy, In-store pick-up.
Bookshop shipping conditions:
For items priced over €300, it is possible to request an instalment plan from Maremagnum. Payment can be made with Carta del Docente, Carta della cultura giovani e del merito, Public Administration.
Delivery time is estimated according to the shipping time of the bookshop and the courier. In case of customs detention, delivery delays may occur. Any customs duties are charged to the recipient.
For more infoPayment methods
- PayPal
- Credit card
- Bank transfer
-
-
Find out how to use
your Carta del Docente -
Find out how to use
your Carta della cultura giovani e del merito
Details
Description
Tutte le istruzioni per creare 25 tenerissimi, deliziosi pupazzi
Scimmiotti e orsacchiotti, elefantini e dragoni, bambolotti e coniglietti non vogliono essere solo i compagni di pezza di un bambino, ma reclamano coccole da tutti. E poi, il disegnare, il tagliare, il cucire, l'imbottire vi riporteranno a un piacere antico, a quando i giocattoli non erano il risultato di un acquisto frettoloso, ma un atto di pazienza e d'amore.
Sommario
Introduzione
Attrezzatura
Materiali
Cartamodelli
Tecniche di cucito
Pupazzi
Note alle condizioni del volume
Usato ottime condizioni, interno pari al nuovo, ammaccature alla copertina. (T-CA)
Autore/i Sue Queen
Editore Arnoldo Mondadori Editore Luogo Milano
Anno 1988 Pagine 128
Dimensioni 15x29 (cm) Illustrazioni ill. colori n.t. - colors ills
Legatura cart. edit. ill. colori - Hardcover Conservazione Usato buone condizioni - used good
Lingua Italiano - Italian text Peso 500 (gr)
ISBN 8804312637 EAN-13 9788804312635